piątek, 10 października 2014

KOBIETA NIEZALEŻNA CHORZÓW -warto było!!

5. października br. w Chorzowie odbyło się szkolenie Kamili Rowińskiej pt. Kobieta Niezależna, na którym byłam z siostrą -Agnieszką Stosór. Rewelacyjne spotkanie ponad 200 aktywnych i ambitnych kobiet. Ogromna dawka pozytywnej energii,  wiedzy i konkretnych wskazówek. Poruszone było wiele tematów, jednak sens był jeden. Czy ja jako kobieta jestem w stanie poradzić sobie SAMA w życiu jakie dzisiaj prowadzę, czy jestem z moim mężczyzną, bo muszę (bo sama się nie utrzymam), czy jestem, bo chcę z nim być? 
Warto inwestować w siebie, wyjść do ludzi, rozwijać skrzydła, bo szczęśliwa kobieta to spełniona kobieta...

I najważniejsze "Albo będziesz mieć najczystszy kibel w mieście, albo będziesz zarabiać prawdziwe pieniądze" 
Skup się na tym, co daje ci satysfakcję, spełnienie i pieniądze, a nie stawiaj sobie jako priorytetu sprzątania, kontrolowania "fejsa", czytania plotkarskich gazet czy życia serialowym życiem. 

Zorganizuj się, działaj i ŻYJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 









Poniżej z Aleksandrą Frątczak -Osobistą stylistką i autorką książki "Ubierz się w kolor" -pierwszej książki o analizie kolorystycznej w pigułce. Polecam gorąco książkę Oli!



Autografik też był :)


 I Basia Lech też była -nasza Basia! Stylistka, optymistka! Człowiek orkiestra!


I zdjęcie z samą autorką szkolenia też jest -z Kamilą Rowińską -do zobaczenia na kolejnym szkoleniu!




więcej foteczek tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz