wtorek, 26 lipca 2016

Uuuuuu...ale powiało nudą...

Po dzisiejszym baaaaardzo miłym popołudniu spędzonym na plotkowaniu o życiu i o FM z Natalią, Agnieszką i moim M. postanowiłam zorganizować siebie i moje szybkie, baaardzo chaotyczne działania. Usiadłam przed laptopem i zaczęłam pracować eFeMowo.  Rozbudziły się we mnie pokłady nieokiełznanej mocy (standardowo o 22:00 "przycinam komara" przy śpiącej rybce z MiniMini+). Jest kilka minut przed północą, a ja jak na dopingu aktualizuję prezentacje, kompletuję kufer z ofertą make up, ogarniam istotne pliki "biznesowe". W pewnej chwili postanowiłam sprawdzić co słychać u mnie na blogu... szybciutko wpisałam www.fmprestiz.blogspot.com, pełna werwy klikam w "aktualności", patrzę... o Matko Boska ostatni wpis z 25.02.2015!!!!... i wtedy właśnie POWIAŁO NUDĄ!!!!  I to ostatni raz w tym miesiącu!! Obiecuję!!

Czas na wielki come back! 
Dobrze wiecie, że jestem mamą Borysa i Aleksandra. Olek ma zaledwie 3 miesiące i potrzebuje mnie jeszcze chwilę bardziej, ale to nie może być idealną wymówką do nic nierobienia. Po piątkowym szkoleniu liderskim i spotkaniu się z kobietami działającymi w FM WORLD, będącymi mamami często trójki dzieci, które piękne, zgrabne i zadbane są niezależne. Mają swój biznes, są spełnione jako kobiety i mają czas, by być bijącym sercem własnego domu. Tego właśnie w życiu chcę! Niezależności, która da mi czas dla rodziny, pięknej sylwetki, a w przyszłości trzeciego dziecka ;)

Rozmarzyłam się... czasem i tak trzeba :) zakasam rękawy i do pracy rodacy! Czas na ustalenie konkretnych celów, stworzeniu taktyki, która doprowadzi wprost do celu! Jacyś chętni na wyprawę po lepsze dziś? Zapraszam do współpracy, która zawsze zaczyna się od pysznej AURILE IRISH CREAM!! 

Czasem do szczęścia nie potrzeba milionów, wystarczy skromny woreczek stóweczek;)

Która marzy o bezdzietnym (tak partner też wliczany do tej grupy) weekendzie w SPA?? Mam na myśli górski prestiżowy ośrodek odnowy biologicznej z 5 dowolnie wybranymi koleżankami i dużą ilością półsłodkiego winka? Przyznajcie się MOPS obiecał nie odbierać dzieci za zaniedbania z tego powodu...

Pierwszy krok do chwili relaksu zaczyna się tu i teraz! Podejmij decyzję o podjęciu dodatkowej pracy, takiej jaką chcesz , która da Ci w szarej codzienności chwilę psychicznego komfortu, taką swoją prywatną przestrzeń, w której możesz się realizować po swojemu. Ja wybrałam FM, bo daje elastyczny czas pracy i pełną swobodę działania bez ryzyka i zobowiązań. 
PAMIĘTAJ!: Szczęśliwa spełniona kobieta, matka i żona to szczęśliwe dziecko, partner i dom. Przekonaj się o tym sama! Do dzieła!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz