piątek, 20 października 2017

Kiedy myślisz: "Kacha, ja cię proszę, weź się ogarnij"

Nadszedł czas, by pokazać Ci co o tym myślę. Rozwieję wszystkie Twoje wątpliwości i szydercze pukanie się po głowie. Chcę, byś spojrzał w moje oczy i zrozumiał, co siedzi w mojej głowie. Już nie musisz analizować dlaczego, tak jest, co ja w tym widzę i dlaczego robię co robię i przede wszystkim czy mi się to opłaca... 

Pokażę Ci moje "dlaczego" i chętnie przybiję z Tobą piątkę, kiedy przyznasz, że mądrze postępuje, ale nie bój się wyrazić swojej krytycznej opinii, kiedy zupełnie się ze mną nie zgodzisz. I tak lubię Cię pomimo wszystko i zawsze chętnie umówię się z Tobą na towarzyską kawę. A więc do rzeczy...

Wykładam karty na stół...

Kiedy wchodzisz do mojego domu, na każdym kroku napotykasz na produkty FM WORLD, pytasz w jakiej sieci mam telefon, ja odpowiadam -"FM MOBILE", podobnie zresztą jak mobilny internet ;) Kiedy zaglądasz do mojej kosmetyczki kipią z niej kosmetyki FM MAKE UP, na pralce stoją produkty FM FOR HOME, w szafce na środki czystości znajdziesz więcej rodzajów płynów FM do precyzyjnego ogarniania domowego królestwa, niż w co niektórym wieżowcu sumując środki czystości ze wszystkich mieszkań tego budynku, w kuchni jest podobnie. Gdzie się nie obrócisz tam FM i przyznam, że wcale się nie dziwię, że patrzysz na mnie jak na fanatyka, człowieka, któremu firma zlasowała mózg szkoleniami i obietnicami o Bóg wie czym, ale musisz znać kilka suchych faktów...


  • kupuję SPRAWDZONE PRODUKTY, które bardzo lubię 
  • DOSTAWA KURIEREM -jestem wygodna i trochę leniwa, lubię kiedy zakupy dostarczane są pod same drzwi, szczególnie ciężkie płyny do prania, czy sprzątania -szukanie miejsc parkingowych i długie kolejki przy kasach są nie dla mnie i nie dla moich małych dzieci :)
  • ZAKUPOWY LUZ -zamówienia w FM robię wieczorami, w kapciach, kiedy domownicy smacznie śpią, bo sklep internetowy jest czynny całą dobę
  • MEGA OSZCZĘDNOŚĆ -w FM za zakupy płacę 10% faktury (resztę pokrywa wypracowana przeze mnie prowizja) ŻADEN sklep stacjonarny nie daje takiej możliwości. 
Uwierz mi, że cudownie jest płacić 35zł za zakupy o wartości ponad 350zł, a za 2 abonamenty telefoniczne wykonywać przelew na 5,99zł. A tak z ciekawości ile Ty płacisz za telefon u swojego operatora?

Moje zakupy z rabatem
    Moja praca to POKAZYWANIE INNYM MOŻLIWOŚCI z jakich mogą skorzystać: 
      • ZAOSZCZĘDZIĆ na tańszych zakupach, 
      • ODSPRZEDAĆ produkty z wysoką marżą -super sposób na dorobienie, 
      • ZAROBIĆ przez POLECANIE -zapraszanie do współpracy z FM gospodarstw domowych, które chcą oszczędzić i dorobić na współpracy z FM, to okazja na dodatkowy dochód dla tych, którzy potrzebują dorobić na raty, wakacje czy zmianę samochodu. 
    Od jakiegoś czasu praca stała się moją pasją, świetnie wpasowała się w styl życia mojej rodziny. Daje mi komfort psychiczny, że mam czas na wychowanie dzieci, na dbanie o dom oraz na zawodowe spełnianie się jako "przedstawiciel handlowy" FM. Lubię to, co robię i serdecznie zapraszam Cię do współpracy. Osobiście wracam do aktywnych działań w terenie, bo chcę osiągnąć wymarzoną niezależność. Szukasz pomysłu na dorobienie lub biznes? Zadzwoń!

    Korzystaj z okazji, następna może się już nie pojawić...

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz